maandag 11 juni 2012

20 Snickerbonbon recepten

Ik wilde graag een snickerbonbon maken.
Gewoon omdat ik leuke bonbonvormpjes heb gekocht en omdat ik snickers erg lekker vind.

Ik dacht heel gemakkelijk een stukje gesmolten chocolade in een vormpje te doen en daar een stukje snicker in duwen.
Inmiddels kwam ik op internet al verschillende mensen tegen die al snickerbonbons hadden gemaakt. Opeens leek het hele idee wat ik had niet meer origineel.
Dus heb ik nu 18 manieren om een snickerbonbon te maken bedacht.

Snickerbonbons
  1. gesmolten chocolade, stukje snickers, gesmolten chocolade
  2. gesmolten chocolade, pinda erin duwen
  3. gesmolten chocolade, gecarameliseerde pinda erin
  4. gesmolten chocolade, pinda(stukjes), caramel, gesmolten chocolade
  5. gesmolten chocolade, pinda, fudge, gesmolten chcoolade
  6. gesmolten chocolade, laagje pindakaas, gesmolten chocolade
  7. gesmolten chocolade, laagje pindakaas, caramel erover, gesmolten chocolade
  8. gesmolten chocolade, laagje pindakaas, stukje fudge erop, gesmolten chocolade
  9. gesmolten chocolade met pindakaas vermengd, gevuld met caramel
  10. gesmolten chocolade met pindakaas vermengd, gevuld met fudge
  11. chocoladebonbon gevuld met pindakaaswodka
  12. chocoladeboter, pinda erin duwen/rollen
  13. chocoladeboter, gecarameliseerde pinda stukjes erin
  14. chocolade boter, pindakaas erdoor
  15. chocolade boter, pindakaas erdoor, gevuld met caramel
  16. chocolade boter, pindakaas erdoor, gevuld met fudge
  17. chocolade boter, pindakaas met caramel erin
  18. chocolade boter, pindakaas met fudge erin
Mijn toppers zijn:
bonbon gevuld met stukjes fijngehakte pinda die met caramel is vermengd
gesmolten chocolade, stukje snickers, gesmolten chocolade
chocolade boter, pindakaas erdoor, gevuld met caramel

Mijn internettopper is:
19. Gezonde snickers van Vivienne Houtman
      Haar recept vind je hier.

Mijn variant hierop is:
20. Cacao, melk, caramel, pindakaas en havermout


* met chocoladeboter bedoel ik geen cacaoboter maar een mengsel van cacao, boter (en eventueel roomkaas)

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...